MOBILVERSION

23. april 2026

Efterlyst mand fundet død i Esbjerg – politiet aflyser efterlysning

Den 63-årige mand, som torsdag blev efterlyst i Esbjerg, er afgået ved døden efter at være fundet på havnen. Pårørende er underrettet.

Den 63-årige mand, som torsdag blev efterlyst i Esbjerg, er afgået ved døden efter at være fundet på havnen. Pårørende er underrettet.

Denne artikel er mere end 15 dage gammel. Indholdet kan derfor være uaktuelt.

Syd- og Sønderjyllands Politi har aflyst efterlysningen af den 63-årige mand, som torsdag blev meldt savnet i Esbjerg.

Manden blev fundet på havnen i Esbjerg fredag morgen efter en større eftersøgning, hvor politiet blandt andet indsatte hunde og helikopter.

Han blev fundet i kritisk tilstand og fløjet til hospitalet i Skejby, hvor han senere er afgået ved døden.

De pårørende er underrettet.

EsbjergLiv.dk har derfor afpubliceret tidligere offentliggjort foto og signalement af manden fra denne artikel.

Del artiklen