MOBILVERSION
23. april 2026
Efterlyst mand fundet død i Esbjerg – politiet aflyser efterlysning
Den 63-årige mand, som torsdag blev efterlyst i Esbjerg, er afgået ved døden efter at være fundet på havnen. Pårørende er underrettet.
Den 63-årige mand, som torsdag blev efterlyst i Esbjerg, er afgået ved døden efter at være fundet på havnen. Pårørende er underrettet.
Denne artikel er mere end 15 dage gammel. Indholdet kan derfor være uaktuelt.
Syd- og Sønderjyllands Politi har aflyst efterlysningen af den 63-årige mand, som torsdag blev meldt savnet i Esbjerg.
Manden blev fundet på havnen i Esbjerg fredag morgen efter en større eftersøgning, hvor politiet blandt andet indsatte hunde og helikopter.
Han blev fundet i kritisk tilstand og fløjet til hospitalet i Skejby, hvor han senere er afgået ved døden.
De pårørende er underrettet.
EsbjergLiv.dk har derfor afpubliceret tidligere offentliggjort foto og signalement af manden fra denne artikel.






























